Éttermek, bárok

Sanse Café & Restaurant és Chef’s Bistro

Éttermünk a félpanziós étkezések helyszíne. A bőséges reggelik, illetve a gazdag, svédasztalos vacsorák elfogyasztása közben lenyűgöző kilátás nyílik a Velencei-tóra és a környező dombokra.
A gyermekeket külön büfésarokkal várjuk, a legkisebbek számára bébiételeket kínálunk.
Ebédre is szívesen látunk éttermünkben, a'la carte étlapunkról magyar, nemzetközi, vegetáriánus fogásainkból és grillspecialitásainkból választhatsz.
Kérünk, figyelj oda a megfelelő öltözködésre, Sanse éttermünk kizárólag normál öltözetben (felöltözve) látogatható. Chef's Bistronkban fürdőköpenyben is étkezhetnek vendégeink.

PPD_0177
PPD_2730

Papa's Bar

A szállodai recepció közelében található bár nyugodt helyszínt biztosít egy kellemes baráti beszélgetéshez, egy finom kávé elfogyasztásához, délutáni limonádézáshoz, esti koktélozáshoz, borozáshoz. Egy szusszanásnyi nyugalom az élmények közötti szünetben, vagy az esti programok alatt.

Étlapok, itallapok

Ha napközben megéhezel, étlapunk kínálatából választhatsz.

PPD_0577

Félpanziós ellátás tartalma

Csomagajánlatainkat minden esetben félpanziós ellátással kínáljuk, mely naponta egy svédasztalos reggeliből és egy büfévacsorából áll.

Svédasztalos reggeli

Lehetsz korán kelő, vagy későn megéhező, svédasztalos reggelikínálatunk reggel 7:00 és 10:30 között finomságokkal megrakodva vár.

Reggeli kínálatunkban sós- és édes pékáruk, vaj, margarin, méz, lekvárok, gabonapelyhek, müzlik, natúr- és gyümölcsjoghurt szerepelnek.

Hideg és meleg ételeket is kínálunk: felvágottak, sonkák, szalámik, kolbászok, különböző sajtok mind-mind megtalálhatók büféasztalunkon.

Naponta változó melegétel kínálatból választhattok: tojásételeket, sült bacont, házi kolbászt vagy virslit, zöldséges és burgonyából készült ételeket.

A kínálatot friss zöldségek és gyümölcsök, gyümölcssaláta és kompót, kávé és gyümölcslevek teszik teljessé.

Palancsinta készítő gépünk egykettőre a gyerekek kedvencévé válik, hiszen a reggeli palacsintát akár magatok is elkészíthetitek.

velence-resort-spa-gasztronomia-svedasztalos-reggeli-szoveg

Gazdag büfévacsora

Vacsorakínálatunkat úgy állítottuk össze, hogy a magyaros konyha kedvelői, vagy a nemzetközi ízek iránt rajongók, de a vegetáriánus étkezést előnyben részesítők is találjanak ízlésüknek megfelelőt.

Desszertként friss gyümölcsöket, sajtokat és többféle süteményt kínálunk.

Felhívjuk figyelmeteket, hogy foglaltság függvényében, a félpanziós ellátás keretén belül svédasztalos étkezés helyett a’la carte étkezést kínálunk.

A vacsora elfogyasztására minden nap 18:00 és 20:30 óra között van lehetőséged.

A babáknak Univer bébiételeket kínálunk, 1 éves korig. Bébiételeinket a svédasztalon találjátok. Gyermekek részére külön büféasztalt terítünk fel, kedvenc ételeikkel.

Szállodánkban laktóz- és gluténmentes étkezésre is lehetőséget biztosítunk ételallergiában szenvedő vendégeinknek, igény szerint. Paleo és vegán étkezésre szállodánkban nincs lehetőség.

Köszönjük megértéseteket.

Velence-Resort-Spa-gasztronómia (27)

Gyermekek étkezési lehetőségei

Babák étkezési lehetőségei

A babák számára Univer bébiételeket kínálunk a félpanziós ellátás keretén belül, 1 éves korig. Bébiételeinket mind reggelinél, mind vacsoránál megtaláljátok a svédasztalon.

Mikrohullámú sütő két helyszínen található. A Hempergőben a nap 24 órájában elérhető, a Játéksziget közelében kialakított baba-mama szobában 8:00 és 21:00 óra között biztosított az ételmelegítési lehetőség.
Cumisüveg melegítő – térítésmentesen – recepciónkon igényelhető.

Reggeli, ebéd, vacsora nagyobb gyermekeknek

Természetesen a nagyobb gyermekekre is gondolunk a büféreggelik, illetve a svédasztalos vacsorák kínálatának összeállításánál, saját büféasztalról választhatnak kedvenc ételeik közül.

Ebédre a Chef’s Bistro étlapján keressétek a "Kínálatunk gyerekeknek" menüpontot!

velence-reosrt-spa-gyermek-etkeztetes-szoveg

Ételallergia

Glutén - és laktózmentes étkezés

Nálunk átadhatod magad a teljes kikapcsolódásnak! Laktóz- és gluténérzékeny vendégeink számára igény szerint megfelelő étkezést biztosítunk.
A reggeliknél gluténmentes pékárut, illetve laktózmentes tejet, rizstejet és szójatejet is kínálunk.
A teljes választék nem minden esetben található meg a svédasztalon, kérésetekkel forduljatok a felszolgáló kollégáinkhoz.
A büfévacsorák menükártyáin minden esetben feltüntetjük, hogy mely ételeket fogyaszthatod, ha laktóz- vagy gluténérzékeny vagy.
Felhívjuk figyelmeteket, hogy a keresztszennyeződést és az allergén(ek) nyomokban történő előfordulását nem tudjuk kizárni!

Diabetikus étkezés

Diabéteszes vendégeink számára, igény esetén, külön ételt készítünk.
Desszertkínálatunkban minden nap szerepel olyan sütemény, amely bátran fogyasztható.
A' la carte étlapunkon szintén jelöljük, hogy mely ételeket fogyaszthatják az egyes ételallergiában, érzékenységben szenvedők.
Paleo és vegán étkezésre szállodánkban nincs lehetőség, köszönjük ezzel kapcsolatos megértésedet.